jueves, 23 de diciembre de 2010

21 de desembre del 2010

En l'última sessió d'Alfabetització abans de les vacances de Nadal, no hem fet gran cosa. El Miquel ens ha deixat la classe per avançar feina i, sincerament, ens ha vingut molt bé perquè aquestes dues últimes setmanes han sigut molt intenses en quant a treballs i feines d'altres assignatures.

Per resumir una mica aquests 3 mesos, he de dir que he après moltes coses sobre el món de les TIC i d'algun programa com el Photoshop o el Movie Maker. Sobre les TIC i la seva utilització en les aules d'Educació Infantil, he construit el meu punt de vista i he anat desenvolupant-lo en aquest blog. També he après qüestions més teòriques com ara quins són els objectius de les TIC en referència als infants (inclosos en el Currículum) o la seva importància en tots els àmbits de la vida quotidiana. Abans de començar aquesta assignatura no era conscient d'aquesta rellevància i ara tinc una idea més clara.
Potser la part que he trobat més divertida i atractiva és la de la Carolina. L'exercici de pixilació va ser molt interessant per exemple o l'activitat dels diferents plans d'una fotografia o també el retoc d'una notícia digital per fer protagonista al nostre alumne/a fictici.

En resum, jo em quedo amb el fet d'haver après nous coneixements i d'haver enriquit el meu aprenentatge. Ens veiem a la tornada: BON NADAL I BON ANY NOU A TOTS/ES!!!