martes, 1 de febrero de 2011

TANCAMENT DE L'ASSIGNATURA

Després d'una altra setmana (25 i 27 de gener) acabant d'enllestir el nostre projecte de Picasso durant les sessions d'Alfabetització Digital, avui hem conclós l'assignatura amb una "fira científica" que hem organitzat en dues aules. Les artistes hem pogut donar a conèixer a les nostres companyes i als professors el resultat obtingut sobre el projecte de picasso.
Hem fet un tríptic, que ens ha quedat molt bé, sobre tot allò rellevant que hem inclòs en el treball i els ho hem explicat a tots i totes.

M'ha semblat una molt bona idea això de la fira científica. M'ho he passat molt bé i a més és molt interactiva! Aquí deixo algunes imatges que ho resumeixen:




Finalment, com a conclusió final: m'ha agradat molt aquesta assignatura. Al principi no ho veia gaire clar i tampoc tenia una idea precisa del que faríem durant el semestre, però mica en mica a través de totes les activitats que hem anat realitzant, ha agafat sentit per mi. Crec que ha sigut molt útil, sobretot les sessions dedicades a programes d'ordinador com ara el Photoshop o el JClic.
També he de dir que encara que m'hagi mostrat (i em mostri) contrària a utilitzar les TIC a l'Educació Infantil, aquesta assignatura m'ha servit per obtenir més coneixements sobre el món de les tecnologies a nivell personal i jo em quedo amb aquest aspecte. L'aprenentatge personal és el més important. He après nous continguts, noves idees, nous conceptes... que em serviran pel futur com a mestra.

Bé, fins aquí el meu blog d'Alfabetització Digital.
A REVEURE!